Alanyaa

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Alanya Måneng - 11 maj 2013 22:02

Tja tja bloggen!! Haha

För en stund sen så "grillade" vi såna där vita fyrkantig socker godis,, hör inne över ljus,, haha,,

Just nu gör jag typ inget ,, testade att locka håret med platt tång ,, gick sådär.. så jag håller mig till att locka håret med en lock tång..

Undra vad som händer i morgon!?

Av Alanya Måneng - 11 maj 2013 15:41

Justin Biebers mamma övertalar Selena Gomez att vara med honom!


Många fans blev överraskade när Selena Gomez flög till Norge för att förenas med sitt ex Justin Bieber när hans Believe Tour stannade i Olso. Men enligt källor så ska det vara Justins mamma, Pattie Mallette, som bad Selena att åka då hon oroade sig för sin son: "Pattie ringde Selena och var desperat. Hon frågade henne om hon kunde informera Justin om faran med droger." Insidern fortsätter att berätta: "Selena gick med på det. Hon bryr sig mycket om Justin, samtidigt som hon vägrar att följa den farliga vägen han går."Justin Biebers mamma övertalar Selena Gomez att vara med honom!


Av Alanya Måneng - 11 maj 2013 15:08

Heeej!!

Idag så har jag testat olika sminkningar,, och så har jag lockat håret för första gången med en lock tång.. det blev faktiskt rätt helt okej..

Just nu så kollar jag på 'barbies dagbok'..

Av Alanya Måneng - 11 maj 2013 08:08

God morgon!!

Som sagt så var det längesedan jag skrev om mitt liv ,, så jag tänkte börja med det igen..

I onsdags så åkte jag, Bettina och Sofie till emporia direkt efter skolan ,vi köpa likadana tröjor, Hihi.. som vi ska ha på oss på måndag i skolan..
Hitta 4 par as snygga skor,, måste bara köpa ett par av dem.. blev helt kär i dem.. haha
I onsdags så fick vill lång helg,, var lediga i torsdags och fredags..Nice..

I går så var jag med Sofie , och Bettina elr ja jag är fortfarande med dem ,, har varit en JÄTTE rolig dag/kväll/natt.. måste vi verkligen göra om..

Förra helgen så var jag på läger med konfan,, fy f** säger jag ,, våra dih platser shit asså,, vi fick sova i ett stall där kor har bott innan.. haha..
Men det var ändå kul på lägret.. ett minne för livet..
Fiska för första gången,, var inte så tråkigt som jag trodde det skulle att bli,, men det blev ändå rätt lång tråkigt i längden,, vi fiska i 5 timmar..

I tisdags så var det konfa,, vi övade inför den 25 maj,, jag ska faktiskt läsa 8 rader,, det ska bli intressant och se hur det går i med jag läser ju inte äns inför min klass,, men jaja,, det kommer säkert att gå bra..
Vi fick ta hem våra svarta böcker som vi har haft på konfan , där har vi skrivit om vad vi har gjort och sånt..

Det känns inte som det är lördag idag , det känns som det är söndag..

Av Alanya Måneng - 11 maj 2013 01:54

Heej,,!!

Det är jätte länge sen jag skrev om MITT liv,, så jag tänkte börja med det igen..

Idag är jag med Sofie och Bettina,, jätte roligt..
Kommer kanske bilder sen..
Nu blir det att se "barbie dagbok"

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards