Alanyaa

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Alanya Måneng - 12 maj 2013 20:33

Heej!!


Denna veckan har varit bra,, har haft en lång helg,, var ledig i torsdags och i fredags :)


i onsdags efter skolan så åkte jag till emporia med två kompisar och fikade,, vi köpte öven lika dana tröjor , som vi ska ha på oss i morgon i skolan :P

Det var en jätte rolig dag, synd bara att vi glömde att ta varsin ballong från mcdonaldes , haha,, men jaja, det gör inget.


I fredags så var jag med Sofie och Bettina ,, det var jätte roligt, måste vi verkligen att göra om.

Ett nytt minne för livet!!

Vi fotade jätte mycket ,, ska fråga sofie om hon kan skicka över några bilder sen,, så jag kan lägga ut några här på bloggen.

Typ 1- halv 2 på natten så fick vi för oss att vi skulle gå ut och fota, men vi var inte ut så länge.. vi är rätt fegga av oss.. haha

Vi började att se barbies dagbok.. men det slutade med att vi körde sanning eller konsekvens istället.. haha men det var kul..


Vi måste verkligen va snart igen,, vi är allt för sällan..


Både igår och idag har varit en rätt chill dag,, men i morgon igen börjar allvaret.. det är skola :/ , pallar inte ,, men jaja det är bara att gilla läget..


Fick hem en lapp för nån dag sen om information om gymnasium.. måste ju snart börja tänka på vad jag vill bli och vilken linje jag vill gå.. har faktiskt ingen anning om vad jag vill bli..




Av Alanya Måneng - 12 maj 2013 16:51

Bekräftat: Demi Lovato och Niall Horan dejtar inte!!


Vi är ledsna om vi krossar era kärleksförhoppningar nu, men faktum har talat! Oeniga rykten har cirkulerat länge kring huruvida Demi Lovato och One Direction -sångaren Niall Horan dejtar eller inte, men trovärdiga källor har nu avslöjat sanningen om deras såkallade relation: " Demi är inte intresserad av Niall alls. Han är inget annat än en vän för henne. Faktum är att hon fortfarande är upp över öronen förälskad i Wilmer Valderrama, så det är bara en tidsfråga innan de blir tillsammans igen".

Så, trots alla febrila spekulationer och rykten verkar det som att vi äntligen har fått svar på alla våra frågor kring Demis kärleksliv och vi får hoppas att hon och Wilmer återförenas så snart som möjligt. Vi håller tummarna!!



Källor avslöjar att Demi fortfarande älskar Wilmer Valderrama!





Bekräftat: Demi Lovato och Niall Horan dejtar inte!

Av Alanya Måneng - 12 maj 2013 16:28

Biebers följeslagare – en knarklangare!!


Leon Anderson, 26, säger sig vara kändisarnas "fixare" – och var ständigt vid Justin Biebers sida under popstjärnas Englandsturné.


Nu avslöjas han som knarklangare av The Sun.


Leon Anderson, som kallas Starino, skryter om sina nära kontakter med musik- sport- och filmstjärnor och säger sig räkna flera av de största kändisnamnen som sina vänner.

Enligt brittiska The Sun har 26-åringen setts med bland andra Rhianna, Chris Brown och Will.i.am – och Justin Bieber.

"Måste kunna fixa droger"

Under den 19-årige popstjärnans turné i Storbritannien var Anderson ständigt vid hans sida.

Nu avslöjar The Sun att Anderson också är knarklangare.

– Det är en del av min service. Jag måste kunna fixa droger. Jag har de största klienterna i världen, säger han till tidningens reportrar som som stämde träff med Anderson under täckmantel.

Reporterteamet utgav sig för att vara rika affärsmän som ville komma i kontakt med kändisar och sade sig också vilja köpa knark för att testa om Anderson verkligen kunde fixa fram något.

I artikeln beskrivs hur Anderson bara ringde ett samtal och att det sedan levererades droger till det hotell reportrarna befann sig på.

Skryter om allt han gör

På sitt Instagram-konto har 26-åringen runt 300 bilder på sig själv med olika kändisar, enligt tidningen.

– Jag är deras högra hand. När de är i London och vill gå ut så fixar jag allt från restauranger och klubbar till allt annat de vill ha, skryter han för The Sun och berättar att han nyligen spenderade en månad med en internationell kändis och fixade allt för honom – till och med tunga droger.

– Det var hårt arbete. Han gillar att festa och han gillar sina tjejer. Mot slutet blev det för mycket, han ville att jag skulle följa honom överallt och ha på mig "Klass 1"-droger till honom och jag tänkte: "Jag tänker inte åka i fängelse för någon".

Reporterteamet från The Sun träffade 26-åringen vid flera tillfällen, men skriver i artikeln att de aldrig tog emot några droger och att de lämnat över allt material till Londonpolisen.


Av Alanya Måneng - 12 maj 2013 12:54

Hahahahaha,, tycker faktiskt att bilden är rolig,, men det borde stå Kungsbacka istället för Borås,, Hahaa

Men förlåt ni läsare om ni bor i Borås..

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards