Alanyaa

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Alanya Måneng - 9 maj 2013 18:05

Selena Gomez avslöjar att det är "obekvämt" att dejta Justin Bieber!


Selena Gomez har lärt sig att dejting är svårt, speciellt när man är tvungen att dejta i offentlighetens öga. I senaste numret av Instyle berättar Selenita om hur det är att dejta Justin Bieber och avslöjar att det är allt annat än enkelt: " Det är obekvämt, för vart jag än går så vet folk. Jag gillar inte det. Men varken jag eller Justin har någonsin fokuserat på uppmärksamheten." Hon fortsätter: "Du kan inte hjälpa vem du dejtar. Jag kan inte svära på att jag aldrig kommer att dejta på det sättet igen, för man vet aldrig. Jag är ung och uppbrott är normalt. Jag måste gå igenom det och handskas med mina känslor." Hon avslutar med att berätta att hon har skrivit en låt om det mediaomsusade uppbrottet och att hon tror att Justin kommer att älska den.


Av Alanya Måneng - 9 maj 2013 10:21

Bieber misstänks ha spottat  på granne!!



Flickfavoriten Justin Bieber har fortsatt problem med lagen.


Nu ska åklagare besluta om stjärnan ska åtalas misstänkt för att ha spottat sin granne i ansiktet och dödshotat honom, skriver tmz.com.



Det var i mars som Justin Bieber körde i hög hastighet.


– Jag kommer fan att döda sig, uppges Bieber ha sagt.


Grannen anmälde stjärnan för misshandel och polisen har utrett fallet. I tisdags överlämnades fallet till distriktsåklagaren, uppger källor till tmz.com.


Enligt sajten anser inte polisen att Bieber bör dömas till ett fängelsestraff. Däremot behöver han omfattande rådgivning på grund av sitt allt mer destruktiva beteende.


Distriktsåklagaren väntas komma med ett besked om eventuellt åtal inom kort.


Flickfavoriten Justin Bieber har fortsatt problem med lagen.


Av Alanya Måneng - 9 maj 2013 10:13

Bieber åkte fast – för fortkörning!!


Justin Bieber är van att höra kamerasmatter. Men i Dubai var det vägkamerorna och inte fotograferna som fångade popartisten på bild.

Enligt nyhetsbyrån AP samlade Bieber på sig ett flertal fortkörningsböter när han tog en nöjesfärd med en vit Lamborghini. Artisten ska till slut ha blivit ikappkörd av en polisbil som tvingade Justin Bieber att stanna.

Det är inte den enda ­incident som Bieber råkat ut för under sitt besök i ­Dubai. I söndags överfölls han av ett överentusiastiskt fan under en konsert.




Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards