Alanyaa

Alla inlägg under juni 2013

Av Alanya Måneng - 22 juni 2013 14:04

Taylor Swift Is Trying To Convince Selena Gomez & Ed Sheeran To Date!!


Selena Gomez Ed Sheeran Dating


Is Selena ready to move on from Justin Bieber? Whether she is or not, BFF Taylor Swift is pushing to be a matchmaker for Selena and Ed, a source tells HollywoodLife.com exclusively.


Ed Sheeran was spotted leaving Selena Gomez’s house on June 12, and it’s been speculated that the two may be interested in dating! Is mutual BFF Taylor Swift the one responsible for this potential new relationship?


Selena Gomez & Ed Sheeran Dating — Taylor Swift Trying To Set Them Up


“Taylor Swift is really pushing to be matchmaker for them. And they are not against something happening, but nothing has happened physically between the two yet. But there is certainly a good chance if either one wants to pursue things further,” a source close to the situation tells HollywoodLife.com exclusively.

While we’ve always loved Justin, 19, and Selena, 20, together, it may be time to push forward and leave that relationship in the past.


Selena Gomez Should Move On: Justin Bieber Was Seen On A Date


Selena’s a gorgeous young woman and Justin broke her heart one too many times. Plus, the Biebs was spotted on a date with a mystery woman at Game 7 of the NBA Championship on June 20.

Selena has every right to move on, post-split, and we think that Ed would be a great match for the Wizards of Waverly Place star. They’re both young, cute and have a mutual friend in Taylor!




Av Alanya Måneng - 21 juni 2013 23:07

Heej heej!!

Är just nu hos ett par kompisar till familjen och firar midsommar.
Kul.. ;)
Det var sjukt tråkigt i början , men nu är det helt okej.
Har inte sådär mycket att skriva.
Skriver mer i morgon.
Men jag bjuder på några bilder så länge.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Alanya Måneng - 21 juni 2013 11:44

Justin Bieber spelar Nathan Drake!!


Justin Bieber spelar Nathan Drake


Naughty Dog brukar gömma lite påskägg i sina spel, en del har med vad som komma skall, andra är bara studion som har lite kul med sina spelare. Den här gången handlar det om att "trolla" sina fans. En användare på reddit stötte på något riktigt roligt när denne spelade The Last of Us.

Bilden som ni ser ovan föreställer en tidning som skriver om Justin Beiber som Nathan Drake.


JAG VET INTE VAD SJÄLVA ARTIKLEN HANDLAR OM,, VET BARA ATT DET HANDLAR LITTE OM JUSTIN BIEBER,,


Av Alanya Måneng - 21 juni 2013 11:44

Justin Bieber spelar Nathan Drake!!


Justin Bieber spelar Nathan Drake


Naughty Dog brukar gömma lite påskägg i sina spel, en del har med vad som komma skall, andra är bara studion som har lite kul med sina spelare. Den här gången handlar det om att "trolla" sina fans. En användare på reddit stötte på något riktigt roligt när denne spelade The Last of Us.

Bilden som ni ser ovan föreställer en tidning som skriver om Justin Beiber som Nathan Drake.


JAG VET INTE VAD SJÄLVA ARTIKLEN HANDLAR OM,, VET BARA ATT DET HANDLAR LITTE OM JUSTIN BIEBER,,


Av Alanya Måneng - 21 juni 2013 11:34

Justin Bieber Reveals ‘Crazy News’ In Shirtless Video!!


In case you’re unaware, there’s now video on Instagram! Justin took advantage of the new feature and released a sexy new video, where he revealed big news!

Justin Bieber always looks great shirtless, so we’re happy he was half naked while he took advantage of the new video feature on Instagram on June 20!

 

Justin Bieber Instagram Video — Singer Reveals ‘Crazy News’ While Shirtless

“Hahaha,” Justin captioned the clip. ”So crazy news, guys, there’s video on Instagram!” the singer says with a laugh.

Justin, 19, can hardly contain himself as he bursts into more laughter.

While Selena Gomez has been spending time with her friends, including David Henrie, post-split, it appears that Justin is still doing what he does best — taking off his shirt and sharing intimate moments on Instagram! (We’re definitely not complaining.)


Justin Bieber Instagram Video



Av Alanya Måneng - 20 juni 2013 21:45

Heeej Heeeej!!!

Här kommer ett riktigt onödigt inlägg.
Har nyss sett några avsnitt av PLL (pretty Little liars) ,, den serien är såå sjukt bra.
Just nu så gör jag typ inget.
Längtar tills nästa vecka,, då kommer mina Justin Bieber saker som jag beställde idag.

Imorgon så är det midsommar,,

Av Alanya Måneng - 20 juni 2013 19:58

HEEJ!!

.

Jag heter Alanya och är 15 år.

¨Jag har haft denna bloggen sen slutet på december 2012., tycker att det är riktigt kul att blogg, att se att man ¨får nya läsare varje dag , att få se att bloggen växer och blir större fölr varje dag som går.

Jag kan verkligen säga att jag har dem bästa läsarna ever.

Är väldigt tacksamm för att just du läser min blogg och jag hoppas att du gillar det du läser , om inte så KOMMENTERA gärna vad dy tycker att jag ska skriva om.

Som ni vet så bloggar jag rätt mycket om Justin Bieber,, han är min största idol och kommer alltid att vara det.

Jag har varit ett fan av honom sen 2008 och i april , den 20 april så gick min största dröm i verklighet, jag se Justin Bieber live, det var/ är den bästa dagen i mitt liv, en dag som jag aldrig kommer att glöma.

Jag vet att det är många som inte gillar JB men om ni inte gör det så behöver ni inte läsa min blogg, jag struntar i om ni gillar honom eller inte, det bryr jag mig inte om och kommer aldrig att göra det.

Jag har fått en hel del taskiga kommentarer om JB ,,jag bryr mig inte om dem , jag tar bort dem dirket,, varför lägger ni energi på att läsa min blogg om ni inte gillar Justin Bieber , ni behöver inte kommentera något taskigt om JB , för det är inte lönt att ni gör det.

Jag har fler läsare som är beliebers än haters och jjag bloggar om Justin bieber dels för att jag är en belieber och dels för att jag har många läsare som är beliebers.

Jag är väldigt glad för att ni går in och läser min blogg även dem dagarna jag inte har bloggat.

Jag vet att vissa stör sig på att jag blogg så mycket, men jag gör dte för er,, för att ni ska få veta vad jag gör om dagarna och ni ska få veta en hel del om JB.



Så länge jag ser att min blogg växer så länge kommer jag att blogg,, så kvittar det vad folk säger,, för jag har verkligen dem bästa läsarna.



/ Alanyaa




 

Av Alanya Måneng - 20 juni 2013 18:39

Heej!!

Idag så har mamma fixat mina naglar.
Jag har köpt några Justin bieber saker på cdon,, ett säng sätt 199 kr , en kudde 129 kr , en mug 79 kr , en smink väska 69 kr.
Just nu så kollar jag på film

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards