Alanyaa

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Alanya Måneng - 27 juni 2013 22:02

Hej hej!!

Idag är en bra dag.
tog lite sov morgon, gick upp lite över 12.
har fått en ny mobil , en samsung galaxy s4., är sjukt glad.
Nu under kvällen så blev det att äta lite jordgubbar och kolla på hannah montana, haha.

I morgon är det fredag.
Denna helgen kommer att bli bäst, i morgon så blir det att farmor bjuder på middag.
lördag och söndag kommer att bli 2 sjukt bra dagar.
Ska träffa sofie och Bettina.

Förhoppningsvis så kommer jag träffa dem andra tjejerna snart, saknar dem.

Av Alanya Måneng - 27 juni 2013 15:04

Så tycker Selena Gomez egentligen om Justin Biebers nya tjej!!



Justin Bieber fångades nyligen på bild när han myste tillsammans med Las Vegas-modellen Jordan Ozuna, och nu berättar insatta källor vad Selena Gomez, hans ex-flickvän, tycker om det.

Selena har faktiskt ingenting att säga om det faktum att Justin har gått vidare. "Hon har inte tid" att lägga energi på Justin längre, berättar en nära källa. "Hon har sett hur han har förändrats och hon vill inte ha så mycket att göra med honom längre". Källan uppger också att hon är glad för Justins skull att han gått vidare, och hoppas att han är lycklig.

Av Alanya Måneng - 27 juni 2013 13:13

Justin Bieber sued by paparazzo for assault!!


Justin Bieber


LOS ANGELES (AP) — Justin Bieber has been sued by a paparazzo who claims the singer kicked and punched him last year at a Southern California shopping center.

A lawsuit filed Wednesday alleges the Baby crooner attacked Jose Osmin Hernandez Duran after Bieber and his then-girlfriend went to the movies at The Commons in Calabasas.

Bieber's representation did not respond to a request for comment.

Duran claims Bieber started to leave the shopping center in his Mercedes, but got out of his car and sprinted toward him.

Duran says Bieber jumped into the air up to 8 feet away to deliver a martial arts-type kick to the photographer's gut before punching him in the face.

The suit seeks unspecified damages for "severe and extreme emotional distress" and negligence.

Av Alanya Måneng - 27 juni 2013 13:09

JUSTIN PÅ PLATS #9

Justin är på plats #9 av "Världens mäktigaste kändisar" - Oprah Topping List.
Justin Bieber forbes influence celebrities
Listan - Top 10 

1. Oprah Winfrey
2. Lady Gaga
3. Steven Spielberg 
4. Beyonce Knowles
5. Madonna 
6. Taylor Swift
7. Bon Jovi 
8. Roger Federer
9. Justin Bieber
10. Ellen Degeners
 
Håller ni med? Personligen håller jag inte med. Speciellt angående Spielberg som är en regissör. Jag tror inte alls många skulle känna igen honom om han gick mitt ute på plattan i Stockholm t.ex men jag antar att listan har någon annan poäng i det hela. 
Kommentera gärna vad ni tycker.
 
 

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards