Alanyaa

Direktlänk till inlägg 20 juni 2013

tack!! för att..

Av Alanya Måneng - 20 juni 2013 19:58

HEEJ!!

.

Jag heter Alanya och är 15 år.

¨Jag har haft denna bloggen sen slutet på december 2012., tycker att det är riktigt kul att blogg, att se att man ¨får nya läsare varje dag , att få se att bloggen växer och blir större fölr varje dag som går.

Jag kan verkligen säga att jag har dem bästa läsarna ever.

Är väldigt tacksamm för att just du läser min blogg och jag hoppas att du gillar det du läser , om inte så KOMMENTERA gärna vad dy tycker att jag ska skriva om.

Som ni vet så bloggar jag rätt mycket om Justin Bieber,, han är min största idol och kommer alltid att vara det.

Jag har varit ett fan av honom sen 2008 och i april , den 20 april så gick min största dröm i verklighet, jag se Justin Bieber live, det var/ är den bästa dagen i mitt liv, en dag som jag aldrig kommer att glöma.

Jag vet att det är många som inte gillar JB men om ni inte gör det så behöver ni inte läsa min blogg, jag struntar i om ni gillar honom eller inte, det bryr jag mig inte om och kommer aldrig att göra det.

Jag har fått en hel del taskiga kommentarer om JB ,,jag bryr mig inte om dem , jag tar bort dem dirket,, varför lägger ni energi på att läsa min blogg om ni inte gillar Justin Bieber , ni behöver inte kommentera något taskigt om JB , för det är inte lönt att ni gör det.

Jag har fler läsare som är beliebers än haters och jjag bloggar om Justin bieber dels för att jag är en belieber och dels för att jag har många läsare som är beliebers.

Jag är väldigt glad för att ni går in och läser min blogg även dem dagarna jag inte har bloggat.

Jag vet att vissa stör sig på att jag blogg så mycket, men jag gör dte för er,, för att ni ska få veta vad jag gör om dagarna och ni ska få veta en hel del om JB.



Så länge jag ser att min blogg växer så länge kommer jag att blogg,, så kvittar det vad folk säger,, för jag har verkligen dem bästa läsarna.



/ Alanyaa




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alanya Måneng - 29 september 2014 16:01

  www.grattisgodis.se    

Av Alanya Måneng - 18 juli 2014 10:38

9892423188

Av Alanya Måneng - 15 februari 2014 23:48

HEEJ!! Ville bara säga till er som fortfarande är inne och läser den är bloggen , att jag är väldigt glad att ni gör det , men som ni säkert märker så använder jag inte den här bloggen. Så det skulle betyda väldigt mycket om ni börja läsa min nu vara...

Av Alanya Måneng - 26 december 2013 18:22

Vet ni vad jag gjorde för ett år sen?? Då satt jag vid datorn och var inne på den här sidan , bloggplatsen och startade en blogg. Så idag så har jag haft blogg i 1 år. Men som vi vet så har jag bytat till nattstad , men jaghar överfört exakt allting ...

Av Alanya Måneng - 5 oktober 2013 20:51


Alla mina favoriter i en och samma bild. The fooo , Justin Bieber , och Fabian Feyaerts. Har så klart fler favoriter men dessa är dem "verkligen bästa favoriter". ...

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards