Alanyaa

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Alanya Måneng - 2 juni 2013 19:47

Saknar!!!

Vill spola bak tiden till den 20 april,, vill se Justin Bieber igen.
Det var den bästa dagen i mitt liv, du är och kommer alltid att vara min största idol.
Bryr mig inte om vad folk säger om dig,, för att för mig är du bäst och du kommer alltid att vara det.
Kan inte fatta att jag har fått se dig,, kommer aldrig att glöma den dagen.
Har varit en belieber sen 2008 , är kommer att vara det tills jag dör.
Struntar i om du tar droger, det är dit liv, dit val, du är också bara en människa..
Struntar i om du kommer försent till en konsert , du gjorde det är du var du var i danmark, det har.helt klart värt väntan på du skulle komma ut på scenen..
Det är ett minne för livet som man aldrig kommer att glöma.
Du måsta komma till Danmark/Sverige snart igen.
Du är bara såå perfekt.

Av Alanya Måneng - 2 juni 2013 17:10

Idag har varit en rätt chill dag..
Har läst rätt mycket,, läste så klart, Justin bieber:bara början..
Såå sjukt bra,, har läst ut boken,,
Har även börjat skriva på en svenska uppgift ,ska skriva om en författare och skriva om en bok som författaren har skrivit.. ni kan gissa vilken bok/författaren jag skriver om!?

Skriver så klart om Justin Bieber, Justin Bieber: bara början,, har skrivit rätt så mycket, haha

Det bästa köpet jag gjorde igår, var så klart Justin bieber boken..

Här kommer några bilder på vad jag köpte igår, när jag var på emporia,, inte så jätte bra bilder,, men jaja, dem får duga

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards