Alanyaa

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Alanya Måneng - 20 juni 2013 21:45

Heeej Heeeej!!!

Här kommer ett riktigt onödigt inlägg.
Har nyss sett några avsnitt av PLL (pretty Little liars) ,, den serien är såå sjukt bra.
Just nu så gör jag typ inget.
Längtar tills nästa vecka,, då kommer mina Justin Bieber saker som jag beställde idag.

Imorgon så är det midsommar,,

Av Alanya Måneng - 20 juni 2013 19:58

HEEJ!!

.

Jag heter Alanya och är 15 år.

¨Jag har haft denna bloggen sen slutet på december 2012., tycker att det är riktigt kul att blogg, att se att man ¨får nya läsare varje dag , att få se att bloggen växer och blir större fölr varje dag som går.

Jag kan verkligen säga att jag har dem bästa läsarna ever.

Är väldigt tacksamm för att just du läser min blogg och jag hoppas att du gillar det du läser , om inte så KOMMENTERA gärna vad dy tycker att jag ska skriva om.

Som ni vet så bloggar jag rätt mycket om Justin Bieber,, han är min största idol och kommer alltid att vara det.

Jag har varit ett fan av honom sen 2008 och i april , den 20 april så gick min största dröm i verklighet, jag se Justin Bieber live, det var/ är den bästa dagen i mitt liv, en dag som jag aldrig kommer att glöma.

Jag vet att det är många som inte gillar JB men om ni inte gör det så behöver ni inte läsa min blogg, jag struntar i om ni gillar honom eller inte, det bryr jag mig inte om och kommer aldrig att göra det.

Jag har fått en hel del taskiga kommentarer om JB ,,jag bryr mig inte om dem , jag tar bort dem dirket,, varför lägger ni energi på att läsa min blogg om ni inte gillar Justin Bieber , ni behöver inte kommentera något taskigt om JB , för det är inte lönt att ni gör det.

Jag har fler läsare som är beliebers än haters och jjag bloggar om Justin bieber dels för att jag är en belieber och dels för att jag har många läsare som är beliebers.

Jag är väldigt glad för att ni går in och läser min blogg även dem dagarna jag inte har bloggat.

Jag vet att vissa stör sig på att jag blogg så mycket, men jag gör dte för er,, för att ni ska få veta vad jag gör om dagarna och ni ska få veta en hel del om JB.



Så länge jag ser att min blogg växer så länge kommer jag att blogg,, så kvittar det vad folk säger,, för jag har verkligen dem bästa läsarna.



/ Alanyaa




 

Av Alanya Måneng - 20 juni 2013 18:39

Heej!!

Idag så har mamma fixat mina naglar.
Jag har köpt några Justin bieber saker på cdon,, ett säng sätt 199 kr , en kudde 129 kr , en mug 79 kr , en smink väska 69 kr.
Just nu så kollar jag på film

Av Alanya Måneng - 20 juni 2013 15:10

Stjärnorna som är på föräldrarnas hatlista!!

Amerikanska föräldrar listar:

Miley Cyrus och Chris Brown toppar listan.

De är de sämsta förebilderna för barn.

 
Fakta

Kvinnliga kändisar:

1. Miley Cyrus (68%)

2. Lindsay Lohan (65%)

3. Kim Kardashian (63%)


Manliga kändisar:

1. Chris Brown (71%)

2. Kanye West (67%)

3. Justin Bieber (65%)

2 407 amerikanska föräldrar med barn över åtta år har listat vilka som är de sämsta kända förebilderna för deras barn.

Hela 58 procent av föräldrarna menade, enligt CouponCodes4u:s undersökning, att kändisarna inte alls var några positiva förebilder för barnen.

Sexanspelningar och arrogans avgjorde

Värst bland de kvinnliga kändisarna är, enligt föräldrarna, sångerskan Miley Cyrus som fick hela 68 procent av rösterna.

Titeln som den manliga värstingen kammades hem av skandalomsusade Chris Brown som hade 71 procent av rösterna, vilket var flest av de manliga kändisarna.

Med på listan över dåliga förebilder finns även: Lindsay Lohan, Kanye West, Justin Bieber, Amanda Bynes, Charlie Sheen och Tiger Woods.

Orsaker som dåliga livsval, brist på talang, arrogans och för mycket sexanspelningar ska ha legat bakom varför kändisarna fick rösterna

Av Alanya Måneng - 20 juni 2013 14:48

Bieber ska ha kört på fotograf – nu får han stöd från polis!!


Tonårsstjärnan i ny turbulens efter nattklubbsbesök

Justin Bieber lämnade nattklubben The Laugh Factory i går kväll, strax därefter ska den påstådda påkörningen och smitningen ha ägt rum.

Festkvällen slutade hos polisen.

Justin Bieber påstås ha kört på en fotograf efter ett klubbesök i Los Angeles.

 

Justin Bieber, 19, var ute och festade med vännen Lil Twist på måndagen.

Men kvällen slutade i en polisutredning.

Artisten påstås ha kört på en av paparazzifotograferna som samlats utanför klubben, enligt tmz.com.

Justin Bieber vinkade till fotograferna på plats att flytta på sig, men när han gasade bort från platsen ska en av fotograferna ha klämts mellan hans bil och ett parkerat fordon.

Får stöd från polisen

I samtal med Los Angeles-polisen, bara någon timme efter incidenten, hävdar popstjärnan att han inte visste att han kört på mannen, enligt tmz.com.

Polisen slår fast att fotografen inte skadats allvarligt. De menar också att det var personens eget fel eftersom han som fotgängare befann sig på bilvägen.

Enligt polisen har det inte begåtts några felaktigheter från Biebers sida. 



Av Alanya Måneng - 20 juni 2013 12:12

Så tacklar Justin haters!!


Undviker vissa internetsidor.

Superstjärnan Justin Bieber är killen som antagligen har allra mest fans i världen just nu.

Men med många snälla fans följer också vissa som inte är lika roliga, det vill säga "haters". 

Du har säkert sett dem själv - alla som kommenterar på saker om Justin, säger elaka saker och känner ett behov av att berätta för alla att de inte gillar Justin och hans musik.

Justin själv är helt medveten om detta och säger så här till Teen Vogue om hur han tacklar det: 

- På min Twitter är de flesta snälla.

Jag har så många fans att jag nästan aldrig ser samma tweets, säger Justin. 


På YouTube, där Justin först slog igenom, är det däremot inte lika bra stämning:

- Jag läser inte YouTube-kommentarer, det kan göra en ledsen, berättar Justin i intervjun. 

Men han ser humoristiskt på det hela: 

- Varje gång en hater besöker mitt konto på YouTube tjänar jag ungefär fyra cent (cirka 25 öre), så be alla haters att fortsätt hata, fortsätt kommentera, för jag tjänar pengar på det, säger han med ett leende. 


Justin Bieber har mange fans - og også mange haters.

Av Alanya Måneng - 20 juni 2013 12:05

Selena Gomez dejtar brittiska sångaren Ed Sheeran!



 
Selena Gomez har gått vidare från sitt på/av-förhållande med Justin Bieber, och nu dejtar hon enligt uppgifter brittiska singer-songwritern Ed Sheeran, en vän till hennes bästa vän Taylor Swift. "De dejtar just nu", säger en insider, som också bekräftar att de parades ihop av Taylor. Källan säger också att Selena har klippt alla band med Justin, eftersom hon är trött på att behöva ta hand om honom som om han vore ett barn.

Ed Sheeran själv har bekräftat att han är attraherad av Selena, när han pressades med frågan på röda mattan. När han blev tillfrågad hur det var att bli ihopparad med Selena svarade han enkelt: "Jag kan inte klaga".
 
Av Alanya Måneng - 20 juni 2013 12:03

Här är detaljerna kring Justin Bieber och Miley Cyrus dejtkväll!


Justin Bieber om Miley Cyrus har varit goda vänner under en längre tid, men rykten hävdar att det börjar blomma upp mer än bara vänskap mellan de unga stjärnorna. Sedan Justin avslutade sitt förhållande med sin första kärlek Selena Gomez har han varit singel och siktat in sig på Miley. Denna veckan sågs de tillsammans på en nattklubb i Los Angeles där de delade några intima stunder tillsammans

”Ja, de dansade tillsammans. Miley kan dansa som bara den och Justin hade helt klart roligt tillsammans med henne. Han grindade henne några gånger och Miley var förvånad. Men den var ingenting seriöst, det var väldigt harmlöst” berättar en insider.

Huruvida det råder mer än vänskap mellan Justin och Miley får framtiden utvisa, men källor avslöjar att Justin är väldigt intresserad av Miley och försöker att stöta på henne konstant, men att hon insisterar med att hon är förlovad och att en relation mellan dem vore omöjlig. Andra källor berättar att Selena ska ha fått droppen när hon såg Justin flirta med Miley och att hon är över honom för gott.


Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards