Alanyaa

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Alanya Måneng - 14 juni 2013 22:01

Grattis Johannes till studenten!!
Du är verkligen värd att studenten i år, så som du har kämpat med skolan genom dina skol år.
Du är och kommer alltid att vara världens bästa store bror som man kan ha,,
Vet att jag inte säger detta så ofta,, men jag älskar dig.

Av Alanya Måneng - 14 juni 2013 21:43

HEEJ HEEJ BLOGGEN!!


SOMMARLOV!!! YEAH!! :))


Idag så hade jag och Bettina ställt alarm på mobilerna, kl:05:00 på morgonen, så dem ringde då, men det slutade med att vi somnade igen, haha,,jag vaknade halv 7 och väckte dem andra.

Lite i 7 så kom Jennie,, hon började locka mitt hår direkt. , det blev sjukt snyggt!

Halv 9 så samlades vi i klassrummet och typ kvart i 9 så var vi i mackleanhalen på skolavslutning.

Det var ertt väldigt känsligt avslutning på 8:an,,.

Dirket när vi var klara i hallen så gick vi tillbaka till klassrummet och fick våra betyg, är faktiskt riktigt nöjd med betygen.

Sommarlovet började jätte bra.

Drog till Ystad med familjen och lite släktingar för att se när min store bror Johannes gick ut på trappan,, han tog studenten idag.

Vi drog sen till skolan i sliminge på Johannes student fest.

Han fick riktigt många blommor..

Det var faktiskt rätt trevligt,, var rätt roligt.



I går natt så såg vi en sjukt läskig film,, seriöst trodde jag skulle dö.

Men jag kunnde iallafall somna ändå.

Det var jätte kul igår , måste vi verkligen göra om.

Har fått många nya minnen.

Detta måste vi göra snart igen.. synd att vi inte gör det oftare,, för vi har jätte kul när vi är.


Låt oss låta det sommarlovet bli ett av dem bästa.


Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards