Alanyaa

Alla inlägg den 26 juli 2013

Av Alanya Måneng - 26 juli 2013 23:25

Liten bildbomb

Av Alanya Måneng - 26 juli 2013 23:01

Yo! Läget??

Haha, har inget att skriva , men jag gör det ändå ,, för att jag har inget att göra.

lala... shit vilket onödogt inlägg..
Men gud ,, vad drygt det är när man inte vet vad man ska skriva om.

Du är helt perfekt , helt underbar, så j*vla fin.
Tänker på dig hela tiden , du är helt unik.

Av Alanya Måneng - 26 juli 2013 21:49

Läskande läppar!!

-Fixa pussvänliga Hollywood-plut på ett kick!!
Här får du några tips på hur du får dem perfekta läpparna.

1.pudra läpparna med löspuder innan du ska applicera färg på dem, det gör att läppstiftet eller läppglanset håller bättre.

2.Måla med en läppenna över hela läppytan , även i konturerna.

3. Applicera ditt läppstift med en smal tunn pensel för ett bra resultat.
Starta vid mungipan och jobba dig inåt mot mitten av läppen , gör likadant från andra sidan.

4. Fick du för mycket färg??
Pressa läpparna mot en bit papper och du är good to go!

5. Vill du kan du lägga ett genomskinligt gloss över för den extra lyxiga känslan.

Av Alanya Måneng - 26 juli 2013 21:38

Hahaha!!


Har inget att skriva,, såhär kommer några bilder.

Av Alanya Måneng - 26 juli 2013 19:14

FLÖRTIGA FRANSAR!!


Öppna upp blicken och lyft din look ytteligare med hjälp av snygga, flörtiga ögonfransar.


1. Börja med att använda dig av en ögonfransböjare för att öppna upp blicken och ge ögonfransarna ett lyft.

PLacera ögonfransböjaren framför ögat och tryck försiktigt längs fransrade.

Börja försiktigt i ögats vrå och jobba dig utåt med hjälp av korta tryck.


2. Lägg därefter på mascaran.

Vill du ha längre fransar??

Satsa då på på mascara som ger en förlängande effekt.

Vill du ha mer volym??

Välj då en mascara som ger tjockare fransar.

Det finns mängder med alternativ.

Även här ska du börja inifrån och jobba dig utåt.

Måla sicksack-rörelser, låt torka, och måla ett lager till.


3. Vill du  förstärka ögonen ytterligare och ge dem en mer intensiv look?

Använd dig av en kajal eller eyeliner som ramar in ögat ytterligare.

Finns både i flytande och i fast form.



Av Alanya Måneng - 26 juli 2013 19:06

Lite natur bilder...
Kanske inte dem bästa bilderna , men dem duger. .

Idag har det varit en riktig chill dag.
Lyssnat på musik, plockat undan lite på rummet , letat efter spindlar ;) , fotat.
Drog ut en stund innan middagen och fotade lite.
Just nu så vet jag inte vad jag ska göra..

Av Alanya Måneng - 26 juli 2013 11:03

HEEJ!!


Ja som vni vet så var det en spindel i mitt rum igår , och jag var livrädd för den. Haha.

Men jag lyckades nog att döda den :) , för den finns inte i rummet längre ,, eller så har den gått till ett annat rum. haha.

Men jag lyckades iaf att somna igår.


Har typ precis ätit frukost och gjort mig i ordning.

Vad som händer idag vet jag inte,, får se vad dagen bjuder på.

Men ska iallafall fotografera lite.


Men skriver mer sen , ha det gött!! / Alanyaa

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards