Alanyaa

Alla inlägg den 20 juli 2013

Av Alanya Måneng - 20 juli 2013 23:56

Heej!!

Idag så har jag varit med sofie.
Det har varit en jätte rolig dag,, som verkligem måste göras om.
Dey blev att vi chilla hemma hos mig,, det var riktigt länge sen sist vi va hos mig asså en hel dag.
Vi bakade kladdiga chokladmuffins, när vi väntade på att dem skulle svalna så vi kunde smaka en, så hoppade vi lite studsmatta. Haha., vi fotade lite när vi hoppade ,, men kommer inga bilder på det just nu,, måste först kolla igenom bilderna.
Vi har mest chillat , snackat (lite om killar) , haha.
Vi har även ritat , varit beroende av att kolla våra mobiler.
När vi hade ätit middag så åkte hela min familj + sofie till beddinge , och käkade glass.
När vi kom hem igen så skulle vi kolla på film, men det blev aldrig att vi gjorde det.
Vi gick mest runt lite i skurup.

Ni så chillar jag på mitt rum och är sjult tröt.

Men bjuder på några bilder ifrån när vi var i beddinge.

Av Alanya Måneng - 20 juli 2013 14:39

Vet ni vad??

Jag och sofie är bäst!!
Jag och sofie är coolast!!

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards