Alanyaa

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Alanya Måneng - 28 februari 2013 20:03

~bitch is my middle name~ ;)

Av Alanya Måneng - 28 februari 2013 19:42

Heej Heeej!!

Idag har jag varit i skolan, har varit en rätt chill dag, det har börjat en ny tjej i klassen som heter Alexandra., och hon kommer från polen, och kan alltså inte svenska.

Idag hade vi hemkunskap , jobbade med Johanna.o ,, vi gjorde pizza , och den blev faktiskt rätt god.

Har också varit hos tandläkaren ,.för så smart som jag är så hade jag tagit i sönder tandställningen.


Ja just det ,, fick tillbaka min planering av måltid , och fick veta vad jag fick för betyg , fick ett A :))., är sjukt glad

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards