Alanyaa

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Alanya Måneng - 16 februari 2013 14:30

Justin Bieber är en superstjärna - men han är också en tonåring, med förutsättningen att han kan göra i princip vad som helst. Tidigare i veckan, när han var värd för programmet Saturday Night Live, blev han plötsligt väldigt hungrig - och beställde lyxig kinamat för 70 000 svenska kronor! Den hungriga stjärnan köpte mat till all personal på plats: "Han älskar sataykyckling", berättar en källa från paltsen. Han köpte också pizza till sina fans som väntade utanför byggnaden, köandes för att försöka få en glimt av stjärnan. Och ja, det är verkligen GALET mycket pengar!

Av Alanya Måneng - 16 februari 2013 10:33

Godmorgon!!!

Denna veckan har varit sådär, hoppas nästa vecka blir bättre.
Nästa vecka har vi sportlov ,.ska väl bli kul med lov.

Igår så vad sista dagen för Bettina i klassen, kommer bli sjukt tråkigt utan henne.


Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards