Alanyaa

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Alanya Måneng - 14 juli 2013 22:01

Heeeeeeej!!

Vet ni vad?? Om inte,, då ska jag berätta det för er.
Hela dagen idag med så har jag försökt att få killarna i the fooo att gilla någon av mina bilder på instagram. Haha.
Vissa tror inte att jag kommer att lyckas ,, men jag lyckades att få Oscar molander (molanderoscar) som är medlem i the fooo att gilla ett av mina bilder , så jag säger bara till er som inte trodde att jag skulle lyckas, HAHA DÄR FICK NI , MAN KAN LYCKAS MED DET MESTA BARA MAN FÖRSÖKER.

och så gillade och kommenterade omar en av mina bilder på honom på fb,,


nu är det bara felix sandman (felixsandman) och oscar enestad (oscarenestad) som ska gilla något av mina bilder.

så jag har nått halva min högsta önskan just nu.

Av Alanya Måneng - 14 juli 2013 19:57

Hreej!!


Är just nu hemma själv med mina små syskon.
Morsan och farsan är hos någon granne.

Har tråkigt skicka gärna på snapchat - Bieberalanya
elr skriv på kik - Aalanyaaa

Av Alanya Måneng - 14 juli 2013 13:22

NI MÅSTE BARA HÖRA THE FOOO NYA LÅT  ´BUILD A GILR´

DEN ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅ BRA, SPECIELT NÄR OMAR SJUNGER PÅ SPANSKA!!!"



http://www.youtube.com/watch?v=-uuvIRrO_v4



NI BORDE ÄVEN HÖRA DERAS ANDRA LÅTAR OCKSÅ!! DEM ÄR RIKTIGT BRA!!

Av Alanya Måneng - 14 juli 2013 12:23
















SÅÅÅÅÅ PEFEKTA!!!!!! <3


GÅ GÄRNA IN OCH KOLLA DERAS SIDA,, WWW.THEFOOO.COM

Av Alanya Måneng - 14 juli 2013 12:16

Flock med fans följde pojkband!!


Malmö.

Såg du den illtjutande flocken tonårstjejer som drog genom Malmö? Orsaken stavas The Fooo.



På fredagen uppträdde bandet i Malmö, först på Svt:s Sommarlovsmorgon och sedan på Lilla torg där de spelade in en musikvideo till låten "Build a girl". Närmare hundra gallskrikande tjejer följde bandet till hotellet efter filminspelningen. Smartphones med färglada skal sträcktes upp i luften för att fånga de fyra idolerna.


- Oh my god! Dom är verkligen översnygga, säger Emma Rasmusson.


- Hjärtat pumpar. Det här är bland det häftigaste jag har varit med om, säger kompisen Vanessa Phan.


De lyckades få en kram och överlämna en lapp till idolerna - med hyllningar och en uppmaning till en av bandmedlemmarna att ta av sig mössan med hälsningen "Det är sommar nu!"


Det svenska pojkbandet The Fooo gjorde sin första spelning som förband åt Justin Bieber i april i år.




Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards