Alanyaa

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Alanya Måneng - 3 oktober 2013 20:20

Heej!! Idag så har det varit en helt okej skoldag , det hände inte något speciellt. Idag på musik så sjöng vi massa barnvisor/barnsånger , seriöst?? vi är faktiskt 15 år. Men ja det ingår i betygen så det är bara att gilla läget. När jag kom hem så plugga jag lite matematik , vi har prov imorgon, kommer att gå sådär , känner mig inte alls säker. Men det är bara att göra så gått man kan. Har även plockat undan lite på mitt rum , och har också gjort lite andra läxor. Idag när vi gjorde glosförhör på engelskan så gick det as bra , behövde egentligen bara kunna 7 ord men kag klarade alla orden , 14 år och hade bara ett stavfel. Har precis dusach och sitter just nu och kollar på kockarnas kamp och så kolla jag runt lite på datorn. Har inte så kul , men är det något speciellt ni vill läsa om?? Så är det bara att kommentera.


Kolla gärna in min andra blogg, http://www.nattstad.se/alanyaasliv

Av Alanya Måneng - 3 oktober 2013 16:44

Ett inlägg till ´, till alla er som gillar the fooo, kolla på världens barn-gala den 11/10 då ska the fooo vara med.

Av Alanya Måneng - 3 oktober 2013 16:40

Detta är till alla er som gillar the fooo, glöm inte att kolla på fredagkväll med malin då är the fooo med :)

Av Alanya Måneng - 3 oktober 2013 16:35


alla foooers eller alla som tycker att the fooo är bra gör det!!

Av Alanya Måneng - 3 oktober 2013 16:27

Diva? Justin Bieber bars upp till Kinamuren av sina livvakter!!


Justin Bieber har hamnat i blåsväder igen och denna gång var det för hans divalater när han och hans crew skulle besöka Kinamuren. Stjärnan behövde hjälp och bars hela vägen upp av två av sina livvakter. "Vi kom till toppen!! #Kinamuren", skrev Biebers vän när gänget nått toppen. Att Justin då blivit buren hela vägen irriterade flera av hans fans.


Diva? Justin Bieber bars upp till Kinamuren av sina livvakter!

han blev buren hela väge upp!!


Bildkälla: Twitter

bildkälla : twitter


Bildkälla: Twitter

bildkälla: twitter

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards