Alanyaa

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Alanya Måneng - 9 januari 2013 15:34

Tja tja!


Idag har jag varit i skolan , det var väl helt okej.


Just nu är jag hemma själv med Gabriel och Neotin.


 

Älskar låten   

Shit vad alla skriver om Justin Bieber ,


Justin Bieber försvarar Lil' Twist: "Vi har varit vänner länge!"

Justin Bieber är fortfarande i hetluften efter att det läckt ut bilder på Internet där han håller en cigarett i handen som verkar vara en joint. Nu försvarar Justin sin vän, Lil' Twist, som folk menar har dåligt inflytande på honom, och källor menar att han är mer upprörd över en annan "vän" som sålt fotona på honom för 150 000 kronor!

"Minns när du var med i baby-musikvideon @liltwist. vi har varit goda vänner VÄLDIGT länge", twittrade han och syftade på hur folk anklagar dem för att vara nya vänner och att Lil' Twist fått honom att göra dåliga saker. "Justin känner sig sviken av någon som sålde dessa bilder för nästan 150 000 kronor, som han trodde var hans vän", förklarar en nära källa. Vi hoppas att The Biebs har bättre vänner än så! (hollywoodlife)


Seriöst det är Justins liv , låt han röka om han vill det.

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards