Alanyaa

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Alanya Måneng - 12 juli 2013 21:03

Men seriöst!!

Varför blir det '?' när jag skriver hjärtan??
Shit vad störigt , jag vill imte ha en massa '?' i dem inläggen jag gör , när jag egentligen ska ha hjärtan.

Så sjukt irriterande!!

???

Av Alanya Måneng - 12 juli 2013 20:58

Oj vad händer på sista raden där det bara är massa '???' !?
Jag skrev ju hjärtan där och inte frågetecken.

Jag testar igen , i drt här inlägget

Nu skriver jag hjärtan :
???????

Och så får vi se vad som hönder

Av Alanya Måneng - 12 juli 2013 20:55

Vet ni vad??

IDAG SÅ HAR JAG ÄNTLIGEN FÅTT SE THE FOOO.
JA JAG FICK SE DEM , FICK AS BRA PLATSER.
SÅG DEM PÅ SOMMARLOV, DEM VAR SÅÅÅÅÅÅ SJUKT BRA OCH SNYGGA.
ÄR SÅ JÄTTR GLAD.
FICK RIKTIGT BRA BILDER OCH VIDEON PÅ DEM.
KOMMER EN BILDBOMB IMORGON PÅ DEM.
LALALA, HAR NI HÖRT DERAS NU LÅT?? OM INTE SÅ MÅSTE NI.
DEN RIKTIGT BRA , FAKTISKT DEN BÄSTA LÅTEN DEM HAR LAGT UT.
LÅTEN HETER ' BUILD A GIRL'

Seriöst ni måste bara höra låten.

Undrar vad omar kollar på bild 5 och 7?! , hahaha ?

????????????????

Av Alanya Måneng - 12 juli 2013 20:40

Oscar Enestad!!


Namn: Oscar Enestad

Född: 21 februari 1997

FFrån: Stockholm

Stjärn tecken: Fiskarna

Dold talang: Jonglering

Favorit måltid: Spaghetti bolognese


Vad han ville bli när han växte upp:

-Astronaut och som jag kallade det , en "singsonger"


vad är dina danstilar?

-jazz,Ballroom,stepp,Modern,Hip-Hop,Street och balett





Av Alanya Måneng - 12 juli 2013 20:35

Omar Rudberg!!


Namn: Omar Rudberg

Född: 12 november 1998

Från: Kungsbacka

Stjärn tecken: Skorpionen

Dold talang: Parkour

Favorit Måltid: Enchilada


Där han växte upp:

-I venezuela tills jag var 6 år gammal flyttade jag till södra sverige.


Var han hittar inspiration ifrån:

-I andra konstänrer, såsom Michael Jackson och Beyonce. De är sanna artister och vissar riktiga känslor på scenen.




Av Alanya Måneng - 12 juli 2013 20:28

Oscar Molander "Ogge"!!


Namn: Oscar Molander

Född: "4 februari 1997

Från: Stockholm

Stjärn tecken: Fiskarna

Dold talang: Skateboarding

Favorit måltid: Fondue och potatisgratäng


Vilket är ditt favorit ämne??

- Musik och idrott


Hur han beskriver sin stil:

- Inspirerad av dans. , Jag gillar street och urbant mode.







Av Alanya Måneng - 12 juli 2013 20:21

FElix sandman!!


Namn: Felix Sandman

Född: 25 oktober 1998

Från: Stockholm

Stjärn tecken: Skorpionen

Dold talang: skidåkning

Favorit måltid: Fondue


Vad är dte bästa med att vara medlem i The Fooo??

-Att kunna arbeta med det man älskar, med de människor du älskar


Där skulle du älska att resa?!

-Någonstans exotiskt!! Jag älskar äventyr









Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards