Alanyaa

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Alanya Måneng - 11 juli 2013 20:49

Yolo!!!!

När vi inte är så jätte normala!!

När vi är någorlunda normala!!

Hahah,, förlåt sofie!! , men du sa att det var okej att jag la ut bilder på dig ?

Av Alanya Måneng - 11 juli 2013 20:40

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!

Idag måste jag ställa klocka, för jag måste gå upp sjukt tidigt.
För jag och min lille bror gabriel ska till malmö och se the fooo.
Längtar sjult mycket.
Det kommer att vara en av dem bästa dagarna i mitt liv.

Kollar just nu på tv och dricker läsk.
Haha.

Det blev verkligen ett riktigt onödigt inlägg.

Av Alanya Måneng - 11 juli 2013 16:27

Längtar sjukt mycket tills imorgon.
SKA SE THE FOOO :)
2013 är ett sjukt bra år , den 20 april så fick jag se JUSTIN BIEBER.
OCH IMORGON THE FOOO OCH DEN 26 JUNI KANSKE OSCAR ZIA.

KAN INTE FATTA DET , ATT JAG SKA FÅ SE
THE FOOO, MINA IDOLER.

Av Alanya Måneng - 11 juli 2013 15:56

Hej!!

Sorry för att jag inte har gjort något inlägg idag, men jag har inte orkat.

Idag så har jag bakat tigermuffins för första gången, blev helt okej, men dem blev lite torra.
Har lyssnat på musik typ hela dagen.
Passat min yngsta lille bror en stund, medans mamma o pappa skulle iväg en stund.
Var sjukt lätt att passa han, var bara att sätta neotin framför tv:en så var han sysselsatt, haha.
Har fotat lite.
Har inte så mycket mer att skriva just nu.
bjuder på några bilder på dagens outfit.

*skor : din sko -199 kr
* halsband : köpt i en affär i hong kong
* shorts : h&m - 99 kr
* den gröna tröjan : h&m - vet inte vad den kostade
* den svarta koftan (elr vad man ska säga att det är) : köpt på gekås (ullared)

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards