Alanyaa

Alla inlägg den 10 juli 2013

...

Av Alanya Måneng - 10 juli 2013 20:58

Kollar just nu på hannah montana och dricker hallon soda.
Ser om säsong 3 igen, haha , vilket liv jag har.

Av Alanya Måneng - 10 juli 2013 19:27

Tja tja!!

Vad har jag gjort idag??
Det undrar jag också.
Jag har gått till affären för att mamma badd mig , men när jag kom hem så var jag tvungen att gå tillbaka för att jag hade köpt fel, haha.
Har fixat lite i mitt rum, fotat, läst justin bieber - min historia.
Har inte gjort så mycket, denna dagen har gått sjukt snabbt.
Fick mentos av mamma, :)
Idag så var det tre rätters som stod på menyn, mamma fixade maten idag.

Just nu så gör jag inte så mcket.

Jag vill att NI svarar på nån fråga ;

* vad vill ni läsa om?
*ska jag göra något video inlägg?
Isf om vad?

/ Alanyaa

Av Alanya Måneng - 10 juli 2013 10:10

GOD MORGON!!



började morgonen med en kopp kaffe., haha.

Käkar just nu frukost.

Vet inte vad som händer idag vi får se, kommer kanske upp några bilder sen.

Men jag ska iallafall börja läsa justin bieber- min historia igen.


Men ha det gött så lämge // Alanyaa

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards