Alanyaa

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Alanya Måneng - 5 juli 2013 23:50

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!

Chillar just nu här hemma, med gabriel o sofie..

haha, men skriver mer imorgon. Kram kram och sov så gott ,, haha / Alanyaa

sofie bjuder på den första bilden

Av Alanya Måneng - 5 juli 2013 13:10

Lite Random Fakta Om Mig!! hahaha


Jag heter Alanya och jag är 15 år.

Blev 15 år den 11 juni.

Jag har 3 syskon, bara brödrar.

Min är föräldrar är gifta.

Jag har 2 hundar.

Jag har haft denna bloggen sen slutet på december 2012


Fakta ni kanske inte visste om mig:

*jag kan lyssna på det mesta, men min idol är Justin Bieber.

*har varit ett fan av Jb sen 2008 och kommer alltid att vara det.

*jag älskar grönt :)

*jag har en katt som bor hos minn farmor.

*jag har sko storlek 37

*jag älskar,verkligen älskar skor

* jag har dåligt självförtroende

*jag har instagram, följ gärna, heter Bieberalanya

*har twitter, heter AlanyaaM

* har ask,fråga gärna en fråga eller två,, heter AlanyaManeng

*har snapchat, skicka gärna, heter Bieberalanyaa

*har kik, skriv gärna, heter Aalanyaaa

* jag kan prata om Justin Bieber 24/7 , haha

*jag ska börja 9:an

*jag gillar inte att vara ute.

*blir lätt arg

*tycker det är sjukt svårt att komma på saker att skriva

*gillar att skriva , men vet alldrig vad jag ska skriva om

*jag är bästa, ahaha

* detta var tråkigt

*har gröna ögon

*gillar att fotografera

*kommer inte på mer att skriva.


Haha ,, det var litte om mig,, vill ni veta något mer om mig så är det bara att kommentera.


Har det gött!! / Alanyaa


Av Alanya Måneng - 5 juli 2013 12:54

HEEJ!!


Har ni hört THE FOOO nya låt??

Om inte så måste ni bara höra den.

Den är sjukt bra.

Den heter The link up, Och dem la ut den på youtube för ca 17 timmar sen.

Låten har redan fått nästan 7600 visningar ,och 727 gillningar och 15 ogillningar, seriöst? 15 st som inte gillar den,, hur kan man inte gilla låten?? Den sååååååå bra.


Ni kan lyssna på låten här nere :


http://youtu.be/Q2DlnQ1OM-g



The fooo har även 3 andra låtar ute på youtube,, lyssna gärna på dem också.


Men ha det bra så länge!!  / Alanyaa

Av Alanya Måneng - 5 juli 2013 12:54

HEEJ!!


Har ni hört THE FOOO nya låt??

Om inte så måste ni bara höra den.

Den är sjukt bra.

Den heter The link up, Och dem la ut den på youtube för ca 17 timmar sen.

Låten har redan fått nästan 7600 visningar ,och 727 gillningar och 15 ogillningar, seriöst? 15 st som inte gillar den,, hur kan man inte gilla låten?? Den sååååååå bra.


Ni kan lyssna på låten här nere :


http://youtu.be/Q2DlnQ1OM-g



The fooo har även 3 andra låtar ute på youtube,, lyssna gärna på dem också.


Men ha det bra så länge!!  / Alanyaa

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards