Alanyaa

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Alanya Måneng - 4 juli 2013 14:57

TJA TJA igen!!


Tänkte bara berätta lite om min dag ,, var ju ett tag sen jag skrev ett riktigt inlägg om min dag.

Har faktiskt inte gjort sådär jätte mycket, men iallafall, jag har testat litte olika sminkningar ,, och blev faktiskt rätt nöjd,, speciellt med den jag har nu.

Kommer bild senare i dag,, nån gång i kväll.

Jag har även testat lite olika frisyrer,, haha, men det blev sådär.

Blev inte sådär jätte nöjd med frisyrerna,, men jaja, just nu så har jag bara håret uppsatt i en vanlig hästsvans,, men det kommer nog ändå några bilder på dem olika frisyrerna i kväll (bilder på mig) inget taget från google.

Är just nu hemma själv och har varit det ett tag nu.

Lyssnar på musik.

Ikväll vet jag inte vad som händer ,, vi får se.

Försöker hitta en dag med tjejerna då dem kan träffas men det verkar nästan omöjligt att hita en dag..

men ja man får väl försöka,, vi hittade en dag då dem flesta kunnde ,, men ja vet inte vad som hände med det,, det blev bara hlet kaos igår när vi skulle hitta en dag,, vi blev lite ovänner och sånt,, men vi är vänner igen och det är ju bra.


Men har ni något låt föslag?? så får ni gärna kommentera,, och ni kan ju även skriva vad ni tycker om bloggen.


Ha det gött!!


Skriver mer sen.




Av Alanya Måneng - 4 juli 2013 14:51

HEEJ!!


Fick en kommentar av en person som skrev så här :


Tråkigt att du tar inlägg hela tiden.

Det är inte det man tjänar bloggläsare på, för att du kopierat en nyhet eller nån sminkbilder.

Gör din egna grej ist.,


Och jag blev faktiskt glad att hon skrev vad hon tyckte,, nu är det så här att jag vet inte vad min egna grej är.

Så länge jag inte vet det så kommer jag att fortsätta skriva som jag gör ,,men jag lovar jag ska förbättra mig.

Men ni verkar ändå tycka om mina inlägg för jag ser att bloggen växer och växer hela tiden.

Och det är jag tacksam/tacksamm!? för.

Men härdan efter så ska jag försöka göra alla inlägg till min egna gerj,, ska försöka.


Men ha det bäst!!


Av Alanya Måneng - 4 juli 2013 14:51

HEEJ!!


Fick en kommentar av en person som skrev så här :


Tråkigt att du tar inlägg hela tiden.

Det är inte det man tjänar bloggläsare på, för att du kopierat en nyhet eller nån sminkbilder.

Gör din egna grej ist.,


Och jag blev faktiskt glad att hon skrev vad hon tyckte,, nu är det så här att jag vet inte vad min egna grej är.

Så länge jag inte vet det så kommer jag att fortsätta skriva som jag gör ,,men jag lovar jag ska förbättra mig.

Men ni verkar ändå tycka om mina inlägg för jag ser att bloggen växer och växer hela tiden.

Och det är jag tacksam/tacksamm!? för.

Men härdan efter så ska jag försöka göra alla inlägg till min egna gerj,, ska försöka.


Men ha det bäst!!


Av Alanya Måneng - 4 juli 2013 11:05

Smink tips!!

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Skapa flashcards