Alanyaa

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Alanya Måneng - 3 juli 2013 14:07

KAN NI GÖRA MIG EN TJÄNST?? :)


FÖLJA MIG PÅ MIN NYA TWITTER,,  AlanyaaM


VAR TVUNGEN ATT SKAFFA ETT NYTT KONTO ,, HAR JU EN NY MOBIL OCH SÅ KLART SÅ KOMMER JAG INTE IHÅG VAD MITT LÖSENORD OCH ANVÄNDA NAMN ÄR PÅ MITT ANDRA TWITTWR KONTO.


DET SKULLE BLI SJUKT GLAD OM NI KUNNDE FÖLJA MIG.


Av Alanya Måneng - 3 juli 2013 13:50

The Fooo


The fooo är ett band som består av 4 killar som dansar och sjunger.

Namnet The Fooo bildades genom att dem heter Felix, Omar , Oscar och Oscar.

Felix och Omar är 15 år och Oscar och Oscar är 16 år.


Den 18 April 2013 så la dem ut låten "Kangaroos" när dem dansade sjöng på Drottninggatan i Stockholm.

Justin Biebers maneger såg videon och några veckor senare så var dem förband till Justin Bieber när han hade konserter i Stockholm.

Nu så har dem lagt ut 2 andra videon där dem sjunger och dansar, "Man over board" och "Troublemaker"


Mer fakta om dem kommer senare i ett annat inlägg.





Av Alanya Måneng - 3 juli 2013 13:35

Polisen bekräftar: Det var knark i Justin Biebers turnébuss!!


Under Justin Biebers väluppmärksammade Sverigebesök i april hamnade världsstjärnan i trubbel. Polisen kände en stark lukt av marijuana utanför stjärnans turnébuss, och senare under kvällen slog polisen till. Under tillslaget fann polisen en elpistol utan tillstånd samt ett antal marijuanacigaretter.

Nu har labbresultatet kommit tillbaka till polisen och mycket riktigt var det marijuana som fanns i bussen. Det rör sig om små mängder, den ena jointen innehåller 0,5 gram och den andra 0,3 gram, och polisen tror att utredningen kommer att läggas ner.

"Utredningen läggs ner om ingen från bussen kliver fram och säger "det här är mina jointar, min narkotika". Men det är väl inte så troligt att någon kommer att göra det", säger Lennart Karlsson från Stockholmspolisen. Enligt Lennart kommer detta inte heller att påverka Justin Biebers framtida Sverigebesök.


Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards