Alanyaa

Direktlänk till inlägg 30 mars 2013

20 saker killar bör veta om tjejer

Av Alanya Måneng - 30 mars 2013 13:25

20 saker killar bör veta om tjejer


1. Tjejer älskar när killar håller dem runt midjan
2. Det betyder jätte mycket när ni kan dela hemligheter, men om hon berättar något för dig. Så håll det för dig själv!
3. Kyss henne långtsam
4. Även gäller det kramar, ingen gillar hårda och korta kramar?
5. Oftast älskar tjejer att umgås med dig och dina vänner
6. Vi tycker om att ligga framför en film och mysa, men att hitta på saker då och då skadar inte heller
7. Ta bilder med henne. Alla tjejer kanske inte vågar säga att de vill ha en bild på er, men det uppskattas alltid
8. När hon säger att hon älskar dig mer, förneka det! Hon vill höra att du älskar henne mest
9. Tjejer äääälskar när killar pillar i deras hår
10. Ord kan vi aldrig få nog av. Att få höra hur vacker man är uppskattas alltid
11. Du kan vara lite snuskig med henne privat.. de flesta tjejerna tar faktiskt inte illa upp
12. Ni killar kanske inte tycker det är sån stor deal att skriva "söt" till andra tjejer, men tro mig. Det sårar något otroligt.
Så tänk på vad du skriver till andra tjejer! Vi tjejer får alltid reda på det tillslut ändå.
13. Samma gäller otrogenhet. Tjejer pratar, vi får reda på det!
14. Tjejer uppskattar nästan alltid något samtal då och då någon kväll.
15. När en tjej säger "jag älskar dig" vill hon höra "jag älskar dig med" inte "detsamma".
16. Presenterar du inte henne som flickvän - ligger du riktigt illa till.
17. Tjejer ääälskar att bli uppvaktade. Något litet skadar aldrig. Bara att få låna en av dina tröjor kan göra mycket. Sen behöver det inte vara hela tiden, men nån gång då och då skadar aldrig!
18. Om du står och pratar med några av dina tjejkompisar, dra henne närmare dig eller ta hennes hand så hon vet att hon fortfarande betyder mest och att du inte skämms över henne.
19. Tjejer är inte dyra, som alla annars brukar säga. Vi vill bara ha något betydelsefullt. Som smycken, något personligt eller bara en utekväll då du planerat vad ni ska göra.
20. & den sista saken ni inte ska glömma - Vi ääälskar att höra hur mycket vi betyder, även fast svaret kanske inte är det finaste alltid. Så kommer vi alltid ihåg exakt hur du sa det och i vilket tonläge. Tjejer gillar romantiska killar!


Tyckte ni tjejer att det stämde??

 
 
Kajsa

Kajsa

30 mars 2013 13:39

Hejhej! jag tycker det stämde jätte bra, Glad Påsk och kram på're! <3

http://www.muppskrutten.bloggplatsen.se

Alanya Måneng

30 mars 2013 13:40

Heej!! Okej, tyckte oxå det stämde jätte bra, glad påsk på dig också

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alanya Måneng - 29 september 2014 16:01

  www.grattisgodis.se    

Av Alanya Måneng - 18 juli 2014 10:38

9892423188

Av Alanya Måneng - 15 februari 2014 23:48

HEEJ!! Ville bara säga till er som fortfarande är inne och läser den är bloggen , att jag är väldigt glad att ni gör det , men som ni säkert märker så använder jag inte den här bloggen. Så det skulle betyda väldigt mycket om ni börja läsa min nu vara...

Av Alanya Måneng - 26 december 2013 18:22

Vet ni vad jag gjorde för ett år sen?? Då satt jag vid datorn och var inne på den här sidan , bloggplatsen och startade en blogg. Så idag så har jag haft blogg i 1 år. Men som vi vet så har jag bytat till nattstad , men jaghar överfört exakt allting ...

Av Alanya Måneng - 5 oktober 2013 20:51


Alla mina favoriter i en och samma bild. The fooo , Justin Bieber , och Fabian Feyaerts. Har så klart fler favoriter men dessa är dem "verkligen bästa favoriter". ...

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards